Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

perjantai 13. toukokuuta 2022

Lääkärissä


Kuva OpenClipart-VectorsPixabaystä

Kävin eilen tapaamassa lääkäriä Pihlajalinnassa. Eipä tällaisesta tapauksesta tietenkään ihmeitä tullut ilmi pelkässä tapaamisessa. Patti siellä on. Lääkäri laittoi minulle lähetteen Tyksiin kiireellisenä. 

Hän kysyi, onko minulla mahdollisuus soittaa sairaalaan. Onhan minulla lupa olla yhteydessä hematologian poliklinikkaan, jossa olen seurannassa. Lupasin soittaa. 

Hemapolin hoitaja totesi, että lähete on tullut ja että he ottavat kantaa asiaan. Saoittavat tai saan postia. 

Eiköhän tämä tästä.

On varmaan todennäköistä, että möykkyni on hyvälaatuinen, mutta hyvä että pääsin prosessissa eteenpäin, jotta asia saadaan selvitetyksi.

"Hyvinkin voi käydä."



2 kommenttia:

Amy / Dzinnin Ajatuksia kirjoitti...

Kyllähän tuo tutkia pitää. TYKS:issä onneksi tarttuvat asiaan aika nopsaan. Tiedän, koska itsekin olen kyseisen hemapolin asiakas :) Toivottavasti on vaan joku hyvänlaatuinen patti.

Heikki Honkala kirjoitti...

Hyvänlaatuinen taitaa onneksi olla. Sinulla taitaa olla samanlaista historiaa kuin minulla.