Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

keskiviikko 23. kesäkuuta 2021

Olen kierteessä

Käyttämäni unilääkkeen - Stellan - pakkausselosteessa sanotaan suoraan, että valmiste voi aiheuttaa muistamattomuutta. Tämä lienee ainakin osasyy oireisiin, joiden olen pelännyt viittaavan Altzheimeriin. 

Stella on tarkoitettu lyhytaikaiseen käyttöön, mutta minä olen napsinut kyseisiä pillereitä jo vuosikausia. Selosteen mukaan kyseisen lääkkeen teho voi heikentyä. Näin on minun tapauksessani käynyt. Olen ajautunut yliannostukseen.  

Minun on vaikea päästä sängystä aamuisin. Saatan jumittua pitkäksi aikaa. Haittapuolena on se, että saatan jatkaa unia. Tästä seuraa vaikeus nukahtaa iltaisin. Olen kierteessä. 

Tänäkin aamuna jumituin, mutta onnistuin välttämään nukahtamisen. Täytyy jatkaa ryhdistäytymistä. 

Nyt olen entistä motivoituneempi rimpuilemaan irti Stellasta. Toivottavasti muistini elpyy, jos onnistun. 


Ei kommentteja: