Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

maanantai 6. huhtikuuta 2015

Soita minulle Helena ...

... ja Helena soittaa.

Nuo olivat muistaakseni joidenkin rakkausromaanien nimet. En ole lukenut. Laitoin aasinsillaksi, kun aion kirjoittaa soittamisesta, puhelimella siis.

Ystäväni Tomek soitta Puolasta. Halusi toivottaa hyvää pääsiäista ja kysellä miten voin. Minä en soita ilman asiaa juuri kuin isälleni. Ei minullekaan juuri kukaan muu soita, isä ja Tomek. Pari muuta, hyvin harvoin.

Olen kai itsekeskeinen ja itseriittoinen. Tiedän aina mitä haluan tehdä. Jos joku soittaa ja puhuu pitkään, saatan tuntea itseni häirityksi. Voi olla, että olen hieman erakko ammatistani johtuen, mutta silti tässä on asia, jossa minun olisi syytä kehittyä.

Hei soita minulle, että saan harjoitella!


Olemme saaneet olohuonetenttiimme toisenkin ehdokkaan. Hän on kokoomuksen Daniel Sazonov. Ennestään on luvannut tulla keskustan Riku Eskelinen. Daniel on nuorisopolitiikko ja Riku viherenergiaasiantuntija. Mukaan tulee myös Janne Käpylehto, joka tuntee tuuli- ja aurinkoenergian mahdollisuudet. Tervetuloa mukaan! Ilmoittaisitko minulle (044-7756 318/heikki.honkala@icloud.com), jos pääset mukaan.




Ei kommentteja: