Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

maanantai 20. marraskuuta 2017

Levollinen maisema ja uutta punotusta




Olen työstänyt Etelä-Ranskan maisemaa eteenpäin. Yritän saada elementit asetetuksi siten, että ne ovat levollisesti paikoillaan. Olen ajatellut tehdä tästä tällaisen tarkasti piirretyn version. Toki jatkan akvarellein, kun saan ainakin ääriviivat lyijykynillä kohdilleen. Tarkoitukseni on vetää jokin vaalea pohjaväri, ehkä erilainen taivasosaan.

Olen kiintynyt näkymään niin, että saatan tehdä useita versioita. Jokin vapaammalla otteella, toinen käyttäen tussia jne.

Olen mielissäni, kun olen päässyt hyvään tekovireeseen.

Paperin väri on pehmeän valkoinen. Kännyköillä otetuissa kuvissa ja niitä hieman käsitellessä väri toistuu oudosti. Oikealla kameralla varmaan tulisi parempia.



Sandimmun-käänteishyljintälääkitys on ajettu alas. Olen jo kertonut, että minulla on silmien tienoissa oireita. Nyt olen huomannut sellaista toisaallakin. Kutisee ja punottaa. Täytyy ottaa selvää, auttaisiko kortisonipitoinen voide tähänkin. Tämä on muistutus siitä, että oireita voi ilmaantua, vakaviakin, vaikka olisi ollut rauhallista.


Ei kommentteja: