Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

torstai 18. helmikuuta 2016

Tulehduksen laatu selvisi

Olin kuvitellut, että tulehdus on herpestä, koska minulla on myös turvotusta alakerrassa. Testistä on selvinnyt, että niin ei ole, mikä on hyvä asia.

Minulla on varmaan elämäni ensimmäinen virtsatietulehdus. Selviän pillerimuotoisella antibiootilla. Urologilta tulee vielä arvio, olisiko tarpeen tehdä selvitystä eturauhasesta. Minulle on aika hiljattain tehty viipalekuvaus, jossa ilmeisesti olisi näkynyt, jos jotakin on.

Voikohan turvotus liittyä virtsatietulehdukseen? Toivottavasti lääkitys laskee senkin.

Saattaa olla, että pääsen huomenna kotiin.

Minulla on ollut seuraa. Eilen kävi eräs vaimoni sukulainen miehineen sekä vanhin poikani. Mukavaa. Täänäänkin saan iltapäivällä vieraan.


Ei kommentteja: