Lymfoomasta selvinnyt, akuutista leukemiasta toipuva mies rakentaa uutta taiteilijaelämää

perjantai 16. lokakuuta 2015

Asiakaspalvelua

Yritin tehdä varausta työterveyslääkärille tänään.  Olisin halunnut hoitaa homman netissä, mutta kun klikkasin asianomaista kohtaa, tuli viesti, että työterveysvaraukset ovat muualla. Ei kuitenkaan käynyt ilmi missä, paitsi, että netissä sekin. Ruutuun avautui nettiavustajan ikkuna. Kerroin murheeni. Neuvoja osasi sanoa vain, että pitäisi soittaa ja selvittää, kuuluuko meille kyseinen palvelu.

En ole vielä soittanut. Nettiavustaja on oikein hyvä palvelu, jos se toimii. Tässä Terveystalon tapauksessa sitä kautta ei voinut tehdä varausta, mikä olisi ollut hyvä juttu. Minusta neuvojalla pitäisi myös olla pääsy sopimuskantaan, jotta voisi heti sanoa, mikä on tilanne.

Minusta on outoa, jos nettivarauspalvelu ei koske kaikkia. Luulisi, että firmalle olisi sitä edullisempaa, mitä useampi käyttäisi sitä. Toisekseen nettipalvelulussa pitäisi olla itsestään selvää, miten toimia.

Ei kommentteja: