Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

tiistai 6. lokakuuta 2015

Tuleekohan uusi syöpäkierros?


Olen huolissani väsymyksestäni. Tuntuu, että se on lisääntynyt selvästi viimeisen kontrollin jälkeen. Se oli elokuussa.

Joudun pitämään tuntini vähävireisenä. Onneksi minua auttaa se, että olen tehnyt opettajan työtäni niin pitkään. Minun on erityisen vaikea sietää sitä, että opiskelijat käyttävät kännyköitä tunnilla muuhun kuin opiskeluun.

Opiskelijat puhuvat, kun selostan asioita. En jaksa komentaa heitä vaan odotan vuoroani. Tämä haittaa niitä, jotka haluaisivat kuunnella.

Ennen syöpäni toteamista olin väsynyt ja syytä etsittiin kovasti työterveyspalvelussa. Sitä ei tuntunut löytyvän. Syöpä sen ilmeisesti aiheutti.

Hämmästelen sitä, että jaksoin tehdä kevättalven työtä kokopäiväisesti ja nyt tekee tiukkaa osa-aikaeläkeläisenä.

Jännittää.






2 kommenttia:

vie63 kirjoitti...

Kommentoida tekisi mieli, vaan ei löydy sanoja, joilla voisi tarkoittaa sitä, mitä haluaisi. Tiedän vain, että blogistasi on saatu voimia.

Heikki Honkala kirjoitti...

Kiitos tervehdyksestäsi vie63! Lääkäri liitti huomenna otettavaan verikoesettiin verenkuvan, josta voi näkyä, jos on syöpä.