Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

torstai 26. elokuuta 2021

Olen tyytyväinen itseeni, koska ...

 

LAUANTAI 5. SYYSKUUTA 2009

Olen tyytyväinen itseeni, koska ...

Olen tyytyväinen itseeni tänään. Kai näin joskus kehtaa sanoa. Tiedostan ottaneeni selvän edistysaskeleen tällä leppoistumisen tiellä.

Eilis-iltaiset vieraat olivat aika myöhään, mutta mukava ilta se silti oli. Tänään olen tuntenut itseni väsyneeksi. Kuulkaas ihmiset, minä annoin itseni olla väsynyt enkä alkanut täyttämään lauantain vapaita tunteja jonkin projektin tms. hyödyllisellä edistämisellä. Olen vain tössötellyt niitä näitä. Otan iisisti, että jaksan taas ensi viikolla. Matka tähän on ollut pitkä, mutta hyvä näinkin.

Päivän pieni ilo: Aloin sotkea kuntopyörää mielessäni puolen tunnin rupeama ennen saunaa. Tilanne muuttuikin siten, että en viitsinyt jatkaa. Päätin lähteä kävelylle. Minulla on ollut Laiskan lähtijän taipumus hoitaa nuo kuntoasiat pyöräillen sisävekottimella. Ulkona oli raikkaan leppeä syyssää. Aurinko paistoi ja jopa lämmittikin. Kannatti lähteä!

2 KOMMENTTIA:

  1. Elämä ja leppoistaminenkin on oppimisprosessi, onnea siis tössöttelystä. Edistää jaksamista huomattavasti enemmän kuin touhottaminen!

    Vastaa
  2. Kiitos Serenitas kannustuksesta.

    Vastaa

5.9.2009Lähde: Leppoistaminen - yksinkertaista mutta monimutkaista 

Ei kommentteja: