Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Ähkypuhkua siellä ja täällä


Olen taistellut levytilaongelmien parissa. Onneksi läppäristä löytyi rutiini, jolla valokuvat saatiin pelastetuiksi. Kone meni  aivan solmuun, kun tiedostoja oli niin paljon. Kun siirtelin osan käyttämättömistä klipeistä ulkoiselle levylle. Se auttoi ja olohuonetentin ensimmäinen video muhii juuri valmiiksi.

Esikoisen mies oli yöpymässä ja saunoimme yhdessä. Valittelin, että en ymmärrä Macbookin tiedostologiikkaa. Hänellä - myös Mäcin käyttäjä - on sama ongelma.

Luulin, että mahani oireilee stressiä, kun se on tuntunut niin oudolta ja ruoka ei ole maistunut. Syöpäkin on tietysti tullut mieleen. Onneksi nyt tuntuu jo paremmalta.


Eilistä tekstiä, jonka päivitys ei onnistunut:

Olen taas päätynyt tietotekniikkaviidakkoon. Olen koittanut tehdä videota eilisestä olohuonetentistä. Materiaalia on hyvin paljon. Kone sairastaa taas ähkyä. Olen siirrellyt dataa ulkoiselle levylle, mutta yhä on ongelmia.

Olen yrittänyt siirtää valokuvia ulkoiseen muistiin ja saanut aikaa ikävän tilanteen: Kuvakirjastosi on joko toisen ohjelman käytössä tai se on muuttunut lukukelvottomaksi. Nyt kai pitäisi varmistaa, että kuvista on varmuuskopiot ulkoisessa.





Ei kommentteja: