Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

sunnuntai 29. toukokuuta 2016

Tärkeä päivä huomenna

Tapaan huomenna lääkärin 7A:lla. Hän ehkä ratkaisee, pääsenkö keskiviikkona 7A:lle siirtoprosessiin, tai sitten hän vie asian johonkin asiantuntijatiimiin. Tapaaminen on 13:lta. Minun on määrä käydä myös verikokeessa. Aion käydä jo aamupäivällä, jotta tulokset olisivat lääkärin käytettävissä. Tulehdusarvo antanee viitteitä, onko minulla jotakin, joka voisi estää siirteen antamisen suunnitelman mukaisesti.

Olen liottanut jalkojani kahteen otteeseen tänään hyvin lämpimässä vedessä ja käynyt kaksi kertaa suihkussa tänään. illalla oli kaunis sää ja olimme ulkona. Minulla oli runsaasti vaatetusta päällä. 

Tuntuu kuin minulla ei olisi enää juurikaan vilustumisen oireita. Ihan kuin pikkuisen tuntuisi jotakin kurkussa, mutta se voi johtua siitepölyistä. 

Toivotaan parasta. 

1 kommentti:

Leena kirjoitti...

Toivotaan parasta, todellakin. Täälläkin on peukut ja varpaat pystyssä. Kiitos taas mielenkiintoisista kirjoituksista ja kaikkea hyvää.