Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

maanantai 27. kesäkuuta 2016

Fyysinen kunto yhä huono

Ruokahaluttomuutta edelleen ja paino putoaa. Olen ponnistellut erityisesti saadakseni juoduksi kolmen litran normini. En ole ihan maalissa vielä.

Vaikka veriarvoni ovat varsin hyvät, olen kovin väsynyt. Aikomukseni oli maalata tänään, mutta en jaksanut. En jaksa oikein kävelläkään. Poljin sentään kymmenen minuuttia kuntopyörää. Tilanne ei ole outo, koska olen kokenut tällaista ennenkin. Kyllä se kunto siitä taasen nousee. Minulla ei ole ollut paljoakaan huimausta viime aikoina. Tänään iski kovasti, kun nousin sängystä. Hoitajakin taisi säikähtää. Selvittiin kuitenkin, kun hän minua kannatteli.

Huomenna vaimoni tulee ja saamme opastusta kotoutukseen.

Kohta voisin ruveta nukkumaan.

Ei kommentteja: