Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Onhan minulla täällä sauna


Tänään ei ole ollut päänsärkyä. Ruokakin on pysynyt sisällä eikä ole ollut pahoinvointia.

Kun tuo vaihe on takana, onkin aika saada uusi. Se on bakteeri, josta jo kerroinkin. Voi olla, että se ei merkitse muuta kuin antibiootin saamista. Tosin minulla on ollut pientä kuumeen tunnetta, vaikka kuumetta ei ole ollutkaan. Viimeinen mittaus antoi 37,1, mutta sehän ei täällä ole kuumetta.

Toivon, että huomenna on hyvävointinen päivä ja voin maalata.

Saunaan en täällä pääse, mutta olen keksinyt aika mukavan korvikkeen. On nautinnollista istua rauhassa kylppärin rahilla ja antaa kuuman veden helliä ihoa. Olen keksinyt kuuman veden autuuden ottaessan jalkakylpyjä. Sitten olen huomannut ilmiön pätevän käsiinkin. Ja nyt sitten kokovartalokuumennus tekee niin gutaa. Nauttivathan muinaiset roomalaisetkin sekä saunasta että kylvystä. Voisin pyytää vaimoa tuomaan minulle ison muovin, josta rustaisin teltan kylppäriin. Sen sisällä kun lasken tosi kuumaa vettä, luulisi tulevan löylyn fiiliksiä. Onhan täällä muovisia sängyn suojuksia. Antaisivatkohan lainata?

Viime yö oli edellistä parempi. Tenox toimi hyvin. Virtsataukoja oli, mutta muita vähemmän. Sain nukkua parempia siivuja.





Ei kommentteja: