Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

maanantai 16. marraskuuta 2015

Iltapostaus


Ruokahaluttomuus pyrkii valtaan. Se ilmeisesti kytkeytyy pahoinvointiin. Lounaalla sain nykerrettyä kalaa ja osan perunamuusia. Leipä ei sytytä.

Saan kaksi kertaa päivässa pahoinvointilääkettä. Olen sen lisäksi ottanut kaksi kertaa puolikkaan Temestaa, jota täällä annetaan pahoinvointiin.

Iltapala maistui jo. Olen nukahdellut. Johtuu varmaan Temestasta. Välillä vilutti niin, että menin peiton alle. Nyt ei enää viluta.

Sain yhdeltä lääkäriltä tietoja vatsan ultrauksesta. Kaikki siellä kunnossa. Perna ei ollut paisunut, mikä olisi merkinnyt siellä olevaa syöpämassaa.

Minulla oli eilen lapsia ja lastenlapsia vieraanani, kuten myös vaimoni ja eräs ystävämme. Tänäänkin kävi yksi ystävä pitämässä minulle seuraa illalla. Olen kovin hyvilläni näistä vierailuista.

Vierailut, blogin kirjoittaminen ja sinne tulevat kommentit sekä Fb-kannustukset pitävät minut mukavasti elämässä kiinni. Talon upean henkilökunnan ansiot on myös muistettava.


4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Huomenna tavataan. Lupasin Saaralle että tulen töiden jälkeen. Laita viestiä jos tarvit jotain.

Heikki Honkala kirjoitti...

Onpa mukavaa! Jos voisit tuoda minulle kamman, kun tukkani sojottaa miten sattuu. Tervetuloa!

Leena kirjoitti...

Jännä, kun sinä haluat saada vieraita. Minulla oli aivan päinvastoin. En missään tapauksessa halunnut ketään sairaalaan, mutta mielelläni soittelin ja puhuin heidän kanssaan puhelimessa. Tuntui, että vieraat vain häiritsevät, jos ne tulevat siihen sängyn viereen istumaan. Hyvää tiistaipäivää sinulle.

Heikki Honkala kirjoitti...

Näin me olemme ihmiset erilaisia. Mukavaa päivää sinullekin ja kiitos viestistäsi!