Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Kristallin kirkas näky


Sanotaan, että Luoja voi antaa kuolevalle autuaallisen olotilan, jossa hän odottaa tulevaa. Tällainen potilas ei välttämättä aina kuolekaan pian, koska eräs Fb-kaverini kertoi kokeneensa tällaisen ja silti parantuneen.

Minulle tulevaisuuden näky on nyt hyvin kirkas. Kaikki on niin yksinkertaista.

Jos minun aikani on tullut ja Jumala on valmistautunut ottamaan minut luokseen, se sopii minulle hyvin. Mitään vietävää minulla ei rajan yli ole. Syntiä olen tehnyt enkä ole osannut tehdä täydellistä rippiäkään. Olen kuitenkin kuullut vuosia sitten, kun Jumala kutsui minua takaisen laumaansa ja hän antoi minulle voiman nöyrtyä ottamaan vastaan siunauksen, joka avasi minulle portin palata.

Minulla ei tarvitse olla tekoja, syntejäni Jumala ei näe Jeesuksen lunastyön kautta, olen valmis.

Tämä on järjetöntä puhetta. Siunaus on kuitenkin antanut minulle kyvyn nähdä tämä asia sydämelläni. Tätä sydämeni näkökykyä en halua hukata, kun olen sen kerran lahjaksi saanut.

Toivon, että tämä luottamuksen mieli pysyy, mutta voihan niitä ahdistuksen päiviäkin tulla,

Haluan kuitenkin taistella sairauttani vastaan, koska en halua tuottaa murhettä läheisilleni ja ystävilleni. Jos Taivaan Isä päästää minut vielä jatkamaan vaellustani, sekin sopii minulle hyvin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sinulle käy hyvin jokatapauksessa. Ei tuota kommenttia voinut itkemättä lukea. Luin sen ääneen meijän pirtissä. Hyvvie hetkie sinne! t. sh

Heikki Honkala kirjoitti...

Suuret kiitokset lämpimästä kommentistasi! Mukavaa oloa sinnekin päin.

Tautisen seuralainen kirjoitti...

Olet onnellinen mies! Suurinta onnea lienee juuri vakaa luottamus Korkeimman johdatukseen. Hänen suunnitelmat ovat meidän suunnitelmia suuremmat ja ajatukset meidän ajatuksia korkeammat!

Heikki Honkala kirjoitti...

Oikeassa olet. Minulla ei ole mitään hätää. Kiitos lohdutuksestasi.