Sairaan rakas elämä

Imusolmukesyövän ja leukemian kokenut mies kirjoittaa

keskiviikko 27. huhtikuuta 2016

Kutsuja muihin tutkimuksiin

Olen ajatellut etten lyhennä partaani, koska kohta se kuitenkin katoaa. Nyt se tursuilee niin, että täytyy minun sitä siistiä.

Ajelimme päivällä kotiin kautta rantain. Seisoimme punaisissa valoissa Etelärannan kohdalla ja viereisellä kaistallavasemmalla puolellamme seisoi urheilumallinen Bemari ratissaan miehekkään näköinen mies. Jalkakäytävää käveli luiseva teinipoika. Hän pysähtyi ottamaan kuvan Bemarista. Kohta huomasimme pojan kiertäneen vasemmalle puolellemme liikenteenjakajalle. Hän otti sieltäkin etuviistosta kuvan Bemarista. Mahtoi hivellä kuskia.

Sain tänään nipun papereita HUS:sta. Jotkut rattaat näyttävät pyörineen syöpähoitojen taustalla. Olen joskus kertonut syöpäsairaalassa, että minulla on virtsaamisongelmia. En osaa sanoa liittyvätkö ne leukemiaan. Hematologi arveli kerran, että se saattaa johtua ikääntymisestä.

Minut kutsutaan verikokeeseen, virtsanäytteeseen, ultraäänitutkimukseen ja virtsan virtausmittaukseen. Olen kiitollinen, että tämäkin asia tutkitaan kunnolla.

Ei kommentteja: